EDI

EDI (Elektroniskā datu apmaiņa) ir risinājums darījumu dokumentu elektroniskai un automātiskai apritei sadarbības partneru starpā no vienas uzskaites sistēmas uz otru, bez cilvēka iejaukšanās.

EDI risinājumi visbiezāk tiek izmantoti vairumtirdzniecībā un mazumtirdzniecībā preču piegādes ķēdes procesos, taču veiksmīgi tiek pielietoti arī loģistikas un transporta, ražošanas, apdrošināšanas,  banku, ēdināšanas un pakalpojumu sniegšanas nozarēs.

EDI reāllaikā palīdz “sazināties” piegādātāju un saņēmēju resursu vadības uzskaites sistēmām (ERP). Ieviešot savā uzņēmumā EDI, pasūtījumu veikšana (ORDERS), saņemšanas apstiprināšana (ORDRSP), paziņojumu par sūtīšanu (DESADV), paziņojumu par saņemšanu (RECADV) kā arī rēķinu (INVOICE) aprite jūsu uzņēmumā kļūs par efektīvu procesu, un sistēmas patieso vērtību jūs sapratīsiet, kad sāksiet to izmantot.

EDI risinājumi palīdz uzņēmumam atbrīvoties no papīra dokumentu aprites un manuāla darba datu ievades un apstrādes procesā, tādā veidā paātrinot dokumentu apstrādes un plūsmas procesu, kā arī minimizē cilvēka faktora radīto kļūdu skaitu. Ar EDI risinājumiem dokumentu aprite sadarbības partneru starpā kļūst daudz ātrāka, drošāka, ērtāka, efektīvāka  un izdevīgāka. Tādejādi, EDI ir labs risinājums gan uzņēmumiem ar liela apjoma dokumentu apriti un apstrādi gan uzņēmumiem ar nelielu apstrādājamo dokumentu skaitu.

EDI priekšrocības:

  • Efektīva komunikācija starp jums un jūsu sadarbības partneriem;
  • Automatizēta datu apstrāde un aprite nodrošina augstu precizitāti un ievērojami samazina cilvēka kļūdu apjomu;
  • Efektīva sortimenta un krājumu pārvaldīšana reāllaikā;
  • Ievērojami ātrāka preču piegāde un pasūtījumu izpilde;
  • Zemākas izmaksas, jo nav nepieciešama datu ievade un apstrāde “ar roku” un netiek izmantoti dokumenti papīra formātā;
  • Viegla, ērta lietošana, jo jūsu uzņēmuma darbinieki strādās sev ierastajā programmatūras vidē, un EDI risinājums nemanāmi paveiks “tulkotāja” darbu, lai palīdzētu sistēmām sazināties;
  • Procesa caurskatāmības nodrošināšana; jūs varat izsekot līdzi visiem e-dokumentu aprites soļiem; nav vairs “pazudušo” dokumentu;

EDI iespējas:

  • Integrācija ar visām uzņēmējdarbības vadības sistēmām tirgū;
  • Pilna ERP integrācija sadarbībā ar EDI operatoru;
  • Elektronisko dokumentu aprite izmantojot Web portālu;
  • Preču (pavadzīmju) saņemšana tiek apstiprināta elektroniski;
  • Automātiski piegādāti e-rēķini;
  • E-arhīva veidošana;
  • Dokumenti tiek apstiprināti, parakstot tos ar e-Parakstu
  • Pielāgoti risinājumi