BUJ/Klientu atbalsts
Biežāk uzdotie jautājumi
Kuru nozaru uzņēmumiem jūsu risinājums ir vispiemērotākais?
darius.zacha@gmail.com2025-07-21T22:37:00+00:00Mūsu risinājumi palīdzēs jebkurai organizācijai, kas vēlas uzlabot savu izdevumu kontroli, efektivizēt un automatizēt rēķinu apstrādes procesus. Mūsu risinājums ir īpaši piemērots uzņēmumiem, kuru pārstāvniecības ģeogrāfiski atrodas dažādās lokācijās, uzņēmumiem ar vairāk nekā 20 darbiniekiem, uzņēmumiem ar vairāk nekā 200 ienākošajiem rēķiniem mēnesī, uzņēmumiem ar lielu piegādātāju skaitu, ... tomēr šis saraksts nebūt nav pilnīgs. Sazinieties ar mums, un mēs pastāstīsim, ko mūsu risinājumi var sniegt jūsu uzņēmumam.
Vai jūsu risinājums sastāv no vairākiem moduļiem (piemēram, vai ir iespējams izmantot tikai pirkuma pasūtījumu vai rēķinu izrakstīšanas moduli)?
darius.zacha@gmail.com2025-07-21T22:37:16+00:00Jā, vairumu no mūsu piedāvātajiem FitekIN platformas moduļiem var abonēt arī atsevišķi, tādējādi samazinot izmaksas un maksājot tikai par to, kas jūsu uzņēmumam ir nepieciešams.
Ar ko jūsu platforma atšķiras no ERP / grāmatvedības sistēmas?
darius.zacha@gmail.com2025-07-21T22:37:29+00:00Lai gan dažas ERP sistēmas piedāvā funkcijas, kas atbalsta saņemto rēķinu apstrādes procesu, FitekIN platformas galvenās priekšrocības ir tās lietošanas ērtums, visaptveroša funkcionalitāte un intuitīva lietotāju saskarne gan web, gan mobilajā aplikācijā.
Vai jūs nodrošinat integrāciju ar manu esošo ERP vai grāmatvedības sistēmu?
darius.zacha@gmail.com2025-07-21T22:37:48+00:00Mēs nodrošinām integrācijas ar lielāko daļu no populārākajām ERP un grāmatvedības sistēmām.
Ja sarakstā neatradāt savu grāmatvedības sistēmu, sazinieties ar mums, un mēs izpētīsim, kāds ir labākais risinājums FitekIN integrācijai ar jūsu IT vidi.
Vai FitekIN risinājums nodrošina vairāku grupas uzņēmumu vai vairāku valūtu grāmatvedības procesus?
darius.zacha@gmail.com2025-07-21T22:38:20+00:00Jā, vienam lietotājam var būt lomas vairākos grupas uzņēmumos un dažādu valūtu izmantošana mūsu platformā ir pamatfunkcionalitāte.
Kā darbojas apstiprināšanas darbplūsmas? Vai tās ir iespējams pielāgot individuāli?
darius.zacha@gmail.com2025-07-21T22:38:37+00:00Apstiprināšanas darbplūsmas ir balstītas uz lietotāju lomām un ir individuāli pielāgojamas, ļaujot izmantot visdažādāko secību, paralēlas, kā arī uz rēķina datiem balstītas variācijas. FitekIN funkcionalitāte nodrošina jebkura uzņēmuma vajadzībām atbilstošu apstiprināšanas plūsmu konfigurēšanu saskaņā ar grāmatvedības procesiem un prasībām.
Vai jūsu platforma atbilst GDPR un ISO 27001 prasībām?
darius.zacha@gmail.com2025-07-21T22:38:52+00:00FitekIN platforma atbilst GDPR un ISO27001 prasībām.
Kur tiek uzglabāti jūsu dati?
darius.zacha@gmail.com2025-07-21T22:39:11+00:00AWS (Amazon web services) Frankfurtē.
Vai piedāvājat API individuāli pielāgotām integrācijām?
darius.zacha@gmail.com2025-07-21T22:39:22+00:00Jā, piedāvājam.
Cik ilgu laiku parasti aizņem jūsu pakalpojumu ieviešana?
darius.zacha@gmail.com2025-07-21T22:39:41+00:00Mūsu risinājumus ir iespējams ieviest dažu dienu laikā pēc visu nepieciešamo grāmatvedības datu saņemšanas. Pie risinājuma ieviešanas tiek augšupielādēti jūsu uzņēmuma grāmatvedības dati (kontu plāni, PVN likmes un piegādātāju saraksti), veiktas personāla apmācības, lai varat pilnvērtīgi sākt lietot FitekIN platformu.
Atbilstoši jūsu individuālajām vajadzībām un drošības politikai, pakalpojuma ieviešanas laiks tiek saskaņots individuāli.
Kādu atbalstu jūs piedāvājat pēc pakalpojumu ieviešanas (klientu palīdzības dienests, klientu menedžeris)?
darius.zacha@gmail.com2025-07-21T22:39:57+00:00Mūsu lokālā klientu atbalsta komanda ir gatava operatīvi atbildēt uz jūsu jautājumiem un palīdzēt jums ikdienas darbā ar FitekIN platformu. Pēc pieprasījuma tiek nodrošinātas arī papildus apmācības un konsultācijas.
Vai FitekIN platforma ir mākoņdatu vai lokāli instalēta?
darius.zacha@gmail.com2025-07-21T22:40:12+00:00Mūsu platforma ir mākoņbalstīts risinājums un darbojas AWS.
Vai jūs piedāvājat arī mobilo aplikāciju?
darius.zacha@gmail.com2025-07-21T22:40:31+00:00Jā, FitekIN mobilā lietotne atbalsta rēķinu, pirkumu pasūtījumu un izdevumu atskaišu apstiprināšanu.
Tā ir pielāgota darbinieku avansa norēķinu dokumentu un izdevumu atskaišu sagatavošanai un iesniegšanai.