Kontrolējiet izdevumus, uzlabojot grāmatvedības procesu ātrumu
FitekIN palīdz efektīvi pārvaldīt uzņēmuma pirkumus un izdevumus. Apstiprināšanas darbplūsmas ļauj reāllaikā automātiski novirzīt dokumentus atbildīgajiem darbiniekiem un nodrošināt ātru un efektīvu dokumentu apstiprināšanu.
Gudra izdevumu kontrole
Pilnīga pārskatāmība
Sekojiet finanšu dokumentu apstiprināšanai reāllaikā - ar uzskatāmu apstiprinājumu vēsturi un pārskatāmu plūsmu.
Pielāgots jūsu vajadzībām
Veidojiet darbplūsmas, kas atbilst jūsu uzņēmuma struktūrai, sākot no vienkāršiem līdz sarežģītiem vairāku līmeņu apstiprinājumiem.
Pielietojams visiem dokumentiem
Apstipriniet rēķinus, izdevumu atskaites un pirkumu pasūtījumus vienotā procesā.
Bez kavēšanās
Automatizēti atgādinājumi un notifikācijas saīsina apstiprināšanai nepieciešamo laiku.
Pieejams mobilajās ierīcēs
Izmantojot FitekIN mobilo lietotni (Android un iOS), ietaupiet laiku un apstipriniet dokumentus, atrodoties ārpus biroja.
Iepriekšējas apstiprināšanas process
Izmantojot FitekIN pirkuma pasūtījumu moduli, izdevumu kontrole sākas vēl pirms rēķinu saņemšanas. Ar pirkuma pasūtījumu moduli ir iespējams:
- Iesniegt pirkuma pasūtījumus apstiprināšanai vēl pirms pirkuma veikšanas
- Nodrošināt, lai visi rēķini atbilst apstiprinātajiem pirkumu pasūtījumiem
- Atļaut veikt pirkumus tikai pie iepriekš saskaņotiem piegādātājiem.
Tas samazina nevajadzīgu izdevumu, atkārtoti veiktu maksājumu un krāpniecisku darbību risku.
Vēlies uzzināt vairāk?
Sazinies ar mums, lai pieteiktu demonstrāciju vai vienotos par konsultāciju ar mūsu komandu.